Friday, April 22, 2011

Din tunjuk 'fuck' kepada pemandu van cuai

KUALA LUMPUR: Seorang rakyat Malaysia yang bukan sesiapa Aizuddin Sapian atau nama singkatnya 'din', 23, menempelak dua orang pemandu di Federal Highway disebabkan pemanduan kurang ajar kedua insan malang itu disini, tadi.

Menurut saksi yang tidak mahu dinamakan, "pada ketika itu saya nampak kereta 'Lancer' biru milik Din sudah bagi lampu isyarat untuk masuk lorong tengah dari kiri telah brek secara mengejut disebabkan van putih masuk ke lorong tengah dari kanan tanpa beri lampu isyarat" katanya yang ketika turut berada di tempat kejadian.

Namun pemandu cuai van tadi menerima padah apabila Din 'mencucuk' van tersebut dari belakang dan telah memotongnya melalui lorong tengah lalu menunjukkan jari tengah sebagai tanda amaran dan luahan perasaan kemarahannya terhadap pemandu itu.

Din yang ditemuramah selepas kejadian di Jalan Bangsar berkata, "saya ini bukanlah jenis yang suka berbuat demikian, saya terpaksa, ialah saya 'cucuk' dari belakang macam takda respon, itulah sebab saya potong kiri yang beri isyarat 'fuck' menggunakan hati saya supaya pemandu van itu perasan yang saya ini tengah marah," katanya ketika tiba ti sebuah restoran Mamak di Jalan Bangsar disini, jam 8.56pagi tadi.

No comments:

Post a Comment